Thursday, March 25, 2010

sampai lebamlebam mata

salam, lamanya tak mengetaip. pencapaian yang baik? haha.

okay let's start this. *poyo je :P

it's all about trust. that's what I said to myself. it's all about TRUST if you have a REAL friend. and I ALWAYS trust them no matter what. so if you ever doubt me, seriously, get lost! urgh~

done.

okaay siape ada watak sedih kosong? saya hebat bila part2 menangis2 ni :P I just remember things that surely will make me cry. bukan lah saya ni gila menangis tapi rasa dapat melepaskan sesuatu. rasa best. entah naluri perempuan kot ;D
one thing, if I ever imagine, just imagine that my love ones are in pain no matter whose fault it is, I will cry. and when I know that one of my really important person are in pain, she said that she breakdown, i cried for her. akibat? lebam mata -__- I dont know why exactly but it just to happen that I'm also "full" at that time. it's time i guess. look I'm sorry coz it is a bit of my fault. just please stop your pain. like I said, I will always be by your side. and,
"every tears cried, there are SMILE waiting~"
just be with me. coz I realized not long ago. seriously I CAN'T LIVE IN THE WORLD THAT DOESN'T INCLUDE YOU. let us be by each other side okay? dont be my sakura, just be the huggable you and prepare you're shoulder for me okay? and I will be myself and smile with you through my life.
thank you and "<3 u lots" *ur note :P

why did I ever post things like this?



aishiteru kara~

6 comments:

Anonymous said...

apa pasal nih.. ada watak kosong..nak ke? MASBA..hehe..


kalau sayang dan rindu, buat apa di simpan..pergi cari dan kejar dia..

ATEY said...

THAT'S WHY YOU ASKED FOR MY MONKEY MIRROR THE OTHER DAY.

I thought it has something to do with this though. Macam nak tanya but macam faham-faham dah :D

HAHAHA !

amzyami said...

Baru-baru ni ana pun dah jadi pro pasal bab bab menangis ni. Tersentuh sikit menangis. Nervous sikit menangis. Kena tegur sikit menangis. Camne nak hilangkan? Ana tak sanggup menangis pasal benda yang remeh lagi T_T okay ayat tak boleh blah tapi ana serious.

tempO said...

anonymous ; saya seram nak masuk pentomen. x ckp komiti (?) n jgn risau, org ni x jauh pun, x perlu kejar, hanya perlu dakap. ahaks

ATEY ; yup yup. i thought pagi2 je ade. rpe2nye smpai tghari :P haha i kurg faham ape yg u faham2 dah tu :P

amzyami ; alaa awak x yah la pro nangis2 nih. biar saya saja yg lebam bji mata :) SAYA PUN! macam mana nak hilangkan? saya kekadang penat sgt nangis tapi terkadang perlu (?) perlukan diskusi lanjut kot benda ni -_-

Anonymous said...

tempo:btol2.org tu x jauh pn..haha
dekat sgt [top's fan]

.ikOi said...

top's fan, taw x pe :P hoho